VÅRA VOLONTÄRER/MODELLER

LIW association hade inte fungerat utan våra härliga duktiga volontärer som även kombinerar volontärskapet med att ibland gå modell.

För det är dessa personer som bygger grunden för att vår verksamhet fungerar, de står i vår monter på våra event där gäster kan teckna medlemskap eller köpa de produkter vi erbjuder, de säljer lotter till vår insamling, samt roddar med allt innan ett event (och det är mycket arbete bakom som publiken inte ser), samt packar de alla fina goodiebags som gästerna får på de flesta av våra event! De står även i insläppet när ni kommer.

Så kommer ni på våra event/åker med på våra resor/retreats – tacka dom gärna för deras fina arbete! 🙂

VÅRA VOLONTÄER/MODELLER
Maud Linder & Ing Marie Hultberg, två duktiga energiska pensionerade lärare som ofta står i vår monter, säljer lotter eller packar goodiebags.

Sabina (Sabi) De Luna, härlig Zumba instruktör som även är modell, volontär, föreläsare.

Pia Göransson, älskar träning och hästar, är både vår modell och bra på att sälja lotter…;)

Cecilia Ekeblom, vår duktiga positiva volontär som finns med lite överallt, tar b la emot er insläppet och hon är även alla hästars bästa massör/behandlare…:)

Lena Olsson, vår sprudlande Yoga älskade modell/volontär

Helena Eriksson, vår fina glada modell som showar loss på scen och även säljer massa lotter på eventen