SÅ JOBBAR VI

• KUNSKAPSSPRIDNING

Vi arbetar på många olika sätt att nå ut med kunskap och förbättra människors inre hälsa. Vi sprider kunskap genom sociala medier/kanaler/hemsida/böcker mm

Vi skapar projekt, event och samarbeten med företag, andra organisationer, med influencers mfl

Vi skapar event, arrangerar välgörenhetsgalor, retreats, hälso/kost/träningsresor, föreläsningar, kick-offs, skickar nyhetsbrev, bloggar, vi kommer även utforma en app mm

__________________________________________________________________________

VAD GÖR VI?

• LADY IN WHITE & MEN IN BLACK – vårt framtida projekt/en årlig gala för en bättre inre hälsa, hopp och välmående. (inkl. fysisk hälsa då de hör ihop)

Kvällen innehåller ett väl sammansatt program, viktiga föreläsningar varvade med lättsam underhållning. Målet är att galan genomförs på flertalet platser varje år. Vi vill nå ut till den större publiken, kanske även de som ännu inte vågat söka hjälp för sitt mående. Vi genomför även en insamling till stiftelsen under eventen.

• HÄLSO KICK OFFS – vi skapar flera mindre event per år med syfte att sprida kunskap om hälsan samt sprida inspirerade personers kunskaper/tips om ett bättre liv. Vi träffas, äter god mat, inspireras, utbildas och nätverkar med varandra.
  • HÄLSOPROJEKT/FÖRELÄSNINGAR – vi anordnar flera olika individanpassade projektupplägg inom ”bättre inre hälsa, välmående och självutveckling” samt ”våld i nära relationer” – som vi erbjuder skolor, företag, myndigheter, andra organisationer. privat personer mfl
  • RETREATS/SPA RESOR – vi skapar årligen återkommande resor/weekends med temat bättre inre välmående och hälsa. Resorna genomförs till den magiska hälsoön Teneriffa, Båstad mfl
  • SUNSET FESTIVALEN – vi samarbetar med The Sunset festivalen som varje sommar anordnar en stor musikfestival i Höllviken med syftet att samla in medel till arbetet/forskningen på mentala hälsan. Läs mer på: www.thesunsetfestival.se
  • VÅR EGEN HÄLSOMASKOT – galopphästen FEMME FRIENDLY – vi har även leasingandelar i en galopphäst, där vi tillsammans med galopptränare Peter Jardy och hans fru Gisela, arrangerar kick-offs med hästägarna där vi sprider mer kunskap om hur man kan uppnå bättre hälsa, kosten mm Samt får stiftelsen 10 % av hästens insprungna vinstpengar/år.
  • LEASA GÄRNA EN DEL I FEMME FRIENDLY FÖR 450 kr/år så stöttar du LIW ASSOCIATION. Läs mer på: www.stallfriendly.com